Rentier Weihnachtskarte (reindeer christmas card)

Sonntag, 17. November 2013

Hallo Bastler :)

heute habe ich eine weitere Karte aus meiner Weihnachts-Serie. Schließlich gibt es ja auch eine Menge Karten zu verschicken.

Das Rentier ist, genau wie der Schneemann und der Weihnachtsmann, super knuffig.
Allerdings ist es auch sehr schwer auszuschneiden. Das Geweih hat mich fast wahnsinnig gemacht. Aber ich lasse mich nicht stoppen und wurde immer besser mir der Zeit. :D



Was ich verwendet habe:
  • Rentier-Stempel (EMP)
  • Frohe Weihnachten-Stempel (Joy!Crafts "Happy Holidays)
  • Memento Tuxedo black Stempelkissen
  • ColorBox Archival Dye "khaki"
  • Spectrum Noir
  • Glitter Glue (Rayher)
  • Glossy Accents (Inkssentials, Ranger)
  • roter Leinen-Schimmerkarton
  • schwarzes Papier
  • Motivpapier (Studio Light)
  • Eckenrunder (Artemio)
  • grüne Schleife
  • Kleber, ....
_______________________________________________________________________

Hello Crafters :)

today I have for you another card of my christmas-card-series.
The reindeer is super cute, just like the santa or the snowman. But the antlers where quite hard to cut out. But I didn´t surrender and worked just through and got better in time. :)



what I used:
  • reindeer stamp (EMP)
  • sentiment stamp (Joy!Crafts "Happy Holidays)
  • Memento Tuxedo black
  • ColorBox Archival Dye "khaki"
  • Spectrum Noir
  • Glitter Glue (Rayher)
  • Glossy Accents (Inkssentials, Ranger)
  • red linnen card with shimmer
  • black paper
  • patterned paper (Studio Light)
  • corner rounder (Artemio)
  • green ribbon
  • glue,...

Challenge:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hi and welcome to my blog.
I hope you enjoy your visit and will leave me a comment and I sincerely hope that you will call back again.
With love and hugs,
Natalie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS